خرید باغ و باغچه در شهریار | املاک کاوه | ملک کاوه | خرید ملک در شهریار | املاک شهریار |
خرید باغ و باغچه در شهریار | املاک کاوه | ملک کاوه | خرید ملک در شهریار | املاک شهریار |

خرید باغ و باغچه در شهریار

خرید باغ ویلا در ملارد می تواند به عنوان مکانی مناسب و خوش آب و هوا جهت سپری کردن اوقات فراغت در آخر هفته ها برای شما و خانوادتان باشد. این روزها بیشتر کسانی که ساکن تهران هستند به دنبال پیدا کردن مکانی آرام و مناسب، خارج از شهر تهران هستند؛ خوشبختانه در غرب استان تهران مکان های مناسب و خوش آب و هوایی مانند ملارد وجود دارد که دارای انواع باغ ویلای لوکس و لاکچری در مناطق مختلف شهر هستند. شما با انتخاب و خرید باغ ویلا در ملارد، بدون شک بهترین لوکیشن را انتخاب کرده اید.

شهریار بهترین نقطه برای خرید باغ و باغچه

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد. این شهرستان به نگین سرسبز غرب معروف است. وجود باغ و باغچه های مختلف و همچنین کشت میوه های متنوع از ویژگی های این شهرستان است. به دلیل وجود باغ های بزرگ و آب و هوای بینظیر، شهریار به شدت مورد توجه تهرانی و ها و کرجی ها قرار گرفته است. این شهرستان به دلیل مزایایی که اشاره کردیم مکان مناسب برای یک تفریح و استراحت است. از همین رو امروزه افراد تمایل بسیاری به خرید باغ و باغچه در شهریار دارند.

به دلیل مشغله ی کاری بسیاری از افراد، قید رفتن به مسافرت های هفتگی یا ماهیانه را می زنند. چرا که مقصد اکثر آن ها رفتن به شمال کشور است. به دلیل حجم ترافیک، ازدحام جمعیت و خستگی راه، و مهم تر از همه کمبود وقت، خیلی ها ترجیح می دهند در خانه بمانند. اما شهرستان شهریار به دلیل موقعیت مکانی عالی، و فاصله ای نزدیک به تهران و کرج، مقصدی ایده آل می باشد.

خرید باغ و باغچه در شهریار
جهت دریافت مشاوره املاک کلیک نمایید....

بخش های مختلف شهرستان شهریار

شهریار یکی از شهرستان های با قدمت کشور ما است. وجود قلعه تخت رستم  از دوره ساسانیان دلیلی بر این ادعا است. این شهرستان را می توان از نظر سکونت به سه بخش تقسیم کرد. قسمت ویلایی نشین، بخش شهری و بافت روستایی. قسمت های مختلفی از شهرستان را باغ ها تشکیل داده اند. از جمله می توان به تیسفون، شهرک ویلایی، کردزار، کردامیر، والفجر و… اشاره کرد. 

نکات مهم برای خرید باغ و باغچه

بودجه خرید

قطعا برای خرید باغ و باغچه، هزینه های جانبی دیگری نیز وجود خواهد داشت. اولین نکته که نقش تعیین کننده ای در موقعیت و مساحت ملک شما دارد، میزان بودجه شما است. در وهله دوم افرادی هستند که می خواهند با هزینه کمتر، باغی قدیمی تر با قیمت پایین تر را خریداری کنند. تا خود با سلیقه و خواسته هایشان آن را بازسازی کنند. برخی از این هزینه ها می تواند به این شرح باشد.

> کارهای اداری و ثبت سند
> هزینه های بازسازی در صورت نیاز
> نگهداری و تجهیز استخر
> رنگ آمیزی بخش های مختلف

بررسی منطقه

همان طور که اشاره کردیم، باغ های شهریار در مناطق مختلف این شهرستان یافت می شود. باید بدانید که با توجه به نیاز و بودجه ی خود در چه منطقه ای از این شهرستان نیاز به خرید باغ دارید. فاکتورهای مختلفی می تواند در قسمت تاثیر گذار باشد. که تعدادی از موارد مهم آن به شرح ذیل می باشد.

> ارتفاع باغ از سطح زمین
> رشد اقتصادی منطقه
> میزان آسایش و امنیت
> دسترسی به شهر

محوطه سازی

در خرید باغ و باغچه، محوطه سازی بسیار با اهمیت است. چرا که علاوه بر ایجاد دسترسی و قسمت های کلاربردی، تاثیری بسزایی در زیبایی باغ دارد. عوامل و قسمت های مختلفی می تواند در این امر تاثیر گذار باشد.

> نورپردازی قسمت های مختلف
> دارای استخر در محوطه
> نحوه ی کاشت درختان و گیاهان
> استفاده موثر از بخش های مختلف

بهترین مشاوره در زمینه خرید باغ و باغچه

بدون شک ارائه بهترین مشاوره در خرید باغ و باغچه امری با اهمیت است. شناخت و دسترسی به قسمت های مختلف می تواند گزینه های بیشتری را در اختیار مشتری قرار دهد. گروه ملک کاوه با داشتن تیمی قوی و حرفه ای، تجربه و تخصص در زمینه املاک و داشتن فایل بندی قوی و به روز، می تواند بهترین گزینه ها را برای خرید باغ و باغچه در شهریار به شما پیشنهاد دهد.